• Telefonie

    Telefoneren, communiceren en bereikbaarheid is de levensader binnen elke organisatie. Telefonie is meer dan bellen en gebeld worden op kantoor.

Telefoneren, communiceren en bereikbaarheid is de levensader binnen elke organisatie. Telefonie is meer dan bellen en gebeld worden op kantoor. Door veranderende omstandigheden willen we graag zelf bepalen waar, hoe, voor wie en wanneer we bereikbaar zijn. Het liefst ook nog eens op één en hetzelfde nummer. Vanuit ons rijke aanbod aan mogelijkheden bieden we voor elke situatie maatwerk telefonie oplossingen. Investeren in een dure telefooncentrale is verleden tijd. MaXXus maakt gebruik van verschillende platformen waaronder;

  • Xelion
  • Unify
  • Axeos
  • Broadsoft

Onze (Cloud) telefonie oplossing herbergen een aantal belangrijke eigenschappen, waaronder:

  • Betrouwbaarheid: de telefonie omgeving moet altijd beschikbaar zijn en geen storingen vertonen, zodat medewerkers altijd kunnen bellen en klanten altijd kunnen worden bereikt.
  • Flexibiliteit: medewerkers moeten in staat gesteld worden om vanaf elke locatie te werken, met een telefoonnummer dat altijd hetzelfde blijft.
  • Schaalbaarheid: het aantal gebruikers moet gemakkelijk kunnen worden uitgebreid of ingekrompen als het aantal medewerkers veranderd.
  • Integratie: de telefonie omgeving moet gemakkelijk kunnen worden geïntegreerd met andere software die door het bedrijf wordt gebruikt, zoals CRM- of helpdesksystemen.
  • Beveiliging: gegevens van het bedrijf moeten beschermd worden tegen cyberaanvallen en/of datalekken.
  • Kostenefficiëntie: telefoniekosten van het bedrijf moeten verminderen of in ieder geval stabiel blijven.

Copyright © 2023 MaXXus ICT & Telecom. All rights reserved