24 uur bereikbaarheidsdienst

Bent u op zoek naar een oplossing die u in staat stelt om ook buiten de reguliere openingstijden optimaal bereikbaar te zijn, zoek niet verder, wij hebben de oplossing. De MVoice 24 uur bereikbaarheidsdienst oplossing wordt voor elke klant op maat wordt gemaakt, daarmee sluit hij dus altijd naadloos aan op uw wensen. De voordelen op een rijtje:

Mocht de eerste medewerker om wat voor reden dan ook niet reageren op de 24 uurs oproep, kunnen er meerdere back-up medewerkers opgeroepen worden. Dit maakt de dienst een stuk betrouwbaarder. Het is bijvoorbeeld mogelijk om eerst 5 keer de eerstelijns medewerker te bellen, dan 5 keer de back-up en als laatste 5 keer de leidinggevende.

Gesprekken kunnen eventueel opgenomen worden en zelfs direct na het gesprek gemaild worden naar dienstdoende medewerker en/of leidinggevende. Dit kan makkelijk zijn als de medewerker in de auto zit en dus niet in staat is om bijvoorbeeld een adres te noteren. Naderhand kan de medewerker het gesprek afluisteren zodat het adres alsnog genoteerd worden.

De oplossing kan gekoppeld worden aan uw CRM / database systeem zodat bijvoorbeeld alleen klanten met een servicecontract van de 24 uursdienst gebruik kunnen maken, of dat er per postcode regio een medewerker opgeroepen kan worden.

Deze unieke dienst is redundant uitgevoerd in twee geografisch gescheiden datacenters en wordt 24 uur per dag bewaakt. Daarnaast kunnen we bij piek drukte een bijna onbeperkt aantal gesprekken gelijktijdig afhandelen.

De 24 uursdienst medewerker kan zelf de dienst te allen tijde omzetten naar een collega. Dit kan door te bellen naar de oplossing (keuze menu), via een web interface of via een smartphone app. Automatisch schakelen is ook mogelijk. Wisselingen van de dienst worden gelogd en kunnen periodiek gemaild worden.

Het is mogelijk om de beller direct door te schakelen met de 24 uurdienst medewerker. Het is ook mogelijk om de beller een bericht in te laten spreken, de medewerker belt dan met de melding dat er een bericht is ingesproken. Dit heeft als voordeel dat de 24 uurdienst medewerker niet direct de klant aan de lijn heeft.