Functioneert uw Smartphone of Tablet niet meer naar behoren? Is bijvoorbeeld het scherm gebarsten of valt het toestel steeds uit? Geen nood! U kunt het desbetreffende toestel, of deze nu binnen of buiten de garantie valt, te allen tijde aanmelden ter reparatie. Via de onderstaande portal heeft u binnen enkele seconden een account aangevraagd. Zodra wij deze hebben geverifieerd, kunt u direct inloggen om uw toestel aan te melden ter reparatie.
 
U kunt vrijwel alle gerenommeerde merken bij ons aanmelden zoals: Apple, Samsung, Huawei, Nokia, Sony, HTC, Blackberry, Cat, Motorola en LG. Staat uw merk er niet tussen of heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op. Wij streven ernaar dat zodra wij uw toestel in ontvangst hebben genomen, deze binnen uiterlijk 10 werkdagen aan u wordt geretourneerd.
 

* U kunt het toestel voor eigen rekening bij voorkeur aangetekend zelf opsturen. U kunt ook kiezen voor de optie ‘afhalen’. Bij het aanvinken van deze optie zal een koerier het toestel zo snel mogelijk bij u komen ophalen voor € 19,50 excl. btw, deze kosten staan los van de reparatie. U dient het toestel schokbestendig en in een neutrale verpakking aan te bieden.

** Wanneer (u van mening bent dat) uw aangemelde toestel onder de garantievoorwaarden van de fabrikant valt, verzoeken wij u de aankoopfactuur bij te voegen. Reparaties welke niet binnen de door de fabrikant gestelde garantievoorwaarden vallen, zullen aan u worden doorbelast. U ontvangt in deze gevallen een offerte en kunt in uw reparatieportal kiezen uit de onderstaande opties:

  1. U gaat akkoord met de offerte en het toestel wordt met betaalverplichting aan u gerepareerd geretourneerd.
  1. U gaat niet akkoord met de offerte en laat het toestel retourneren, u betaalt de onderzoekskosten.
U gaat niet akkoord met de offerte en neemt afstand van het toestel. Er zullen geen reparatie- en onderzoekskosten in rekening worden gebracht.

 

Copyright 2016 | Alle rechten voorbehouden | Privacy, Cookies en Disclaimer