Skip to main content

Microsoft Teams bellen

De integratie met de Microsoft Teams telefooncentrale maakt het gemakkelijk om telefoongesprekken te voeren en voicemail te versturen en ontvangen.

Microsoft Teams biedt een aantal handige functionaliteiten om zakelijk te kunnen bellen. De integratie met de Microsoft Teams telefooncentrale maakt het gemakkelijk om telefoongesprekken te voeren en voicemail te versturen en ontvangen binnen de Microsoft Teams-omgeving. Andere functies zoals automatische receptie, wachtrijen voor inkomende oproepen en de mogelijkheid om meerdere toestellen te configureren voor een enkel nummer, kunnen bedrijven helpen hun telefonie-behoeften efficiënter te beheren. Ook de mogelijkheid om te bellen met de app zelf (zoals spraak- en videobellen) zorgen voor een goede gebruiksvriendelijkheid.

Daarnaast biedt Microsoft Teams ook de mogelijkheid voor integratie met andere communicatie- oplossingen zoals een extern Cloud telefonieplatform, om zo een volledige oplossing te bieden voor organisaties die op zoek zijn naar een manier om hun interne en externe communicatie te verbeteren.

Het is wel van groot belang om te vermelden dat de functionaliteiten afhankelijk zijn van additioneel af te nemen Microsoft licenties. Wij informeren u hier graag verder over!

Benieuwd wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen?

Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan of stel uw vraag.

1 + 9 =