Skip to main content

Telefonie

Telefoneren, communiceren en bereikbaarheid is de levensader binnen elke organisatie. Telefonie is meer dan bellen en gebeld worden op kantoor.

MaXXus is specialist in Cloud telefonie oplossingen

Telefoneren, communiceren en bereikbaarheid is de levensader binnen elke organisatie. Telefonie is meer dan bellen en gebeld worden op kantoor. Door veranderende omstandigheden willen we graag zelf bepalen waar, hoe, voor wie en wanneer we bereikbaar zijn. Het liefst ook nog eens op één en hetzelfde nummer. Vanuit ons rijke aanbod aan mogelijkheden bieden we voor elke situatie maatwerk telefonie oplossingen. Investeren in een dure telefooncentrale is verleden tijd. MaXXus maakt gebruik van verschillende Cloud en hybride telefonie platformen.

Xelion

Goede oplossing voor telefonie in de Cloud, ontworpen vanuit de visie dat telefonie niet meer op zichzelf staat.

KPN EEN

Met de KPN EEN telefooncentrale in de Cloud is MKB Vast Bellen veel meer dan een simpele telefoonlijn.

Mitel

The success of any business, large or small, depends on the effectiveness of its communication. 

Microsoft

Iedereen een andere werk locatie? Dan wordt online communicatie en bereikbaarheid steeds belangrijker. 

CRM / ERP

Integratie van uw telefonie omgeving met een CRM of ERP pakket, betekent dat gegevens kunnen worden uitgewisseld en gedeeld.

Vast-Mobiel integratie

De mobiele telefoon is reeds lange tijd geleden onderdeel geworden van een moderne en efficiënte werkplek. Op al onze telefonie platformen kunnen we op eenvoudige wijze de Smartphone integreren en onderdeel maken van de bedrijfstelefonie omgeving (VaMo).  Met een Vast-Mobiel oplossingen zijn medewerkers altijd en overal bereikbaar, werken ze kostenbesparend en wordt de productiviteit verhoogd. Profiteer van de kracht van VaMo en zorg dat uw bedrijf altijd één stap voor blijft.

Microsoft Teams bellen

Microsoft Teams biedt een aantal handige functionaliteiten om zakelijk te kunnen bellen. De integratie met de Microsoft Teams telefooncentrale maakt het gemakkelijk om telefoongesprekken te voeren en voicemail te versturen en ontvangen binnen de Microsoft Teams-omgeving. Microsoft Teams kan ook eenvoudig geïntegreerd worden met al onze andere communicatie- oplossingen zoals Xelion, Axeos, KPN EEN  of OpenScape Business, om zo een volledige oplossing te bieden voor organisaties die op zoek zijn naar een manier om hun interne en externe communicatie te verbeteren.

Onze (Cloud) telefonie oplossing herbergen een aantal belangrijke eigenschappen, waaronder:

BETROUWBAARHEID

De telefonie omgeving moet altijd beschikbaar zijn, zodat medewerkers altijd kunnen bellen en klanten altijd kunnen worden bereikt.

FLEXIBILITEIT

Medewerkers moeten in staat gesteld worden om vanaf elke locatie te werken, met een telefoonnummer dat altijd hetzelfde blijft.

SCHAALBAARHEID

Het aantal gebruikers moet gemakkelijk kunnen worden uitgebreid of ingekrompen als het aantal medewerkers veranderd.

INTEGRATIE

De telefonie omgeving moet gemakkelijk kunnen worden geïntegreerd met andere software , zoals CRM-, ERP- of helpdesksystemen.

BEVEILIGING

Gegevens van het bedrijf moeten optimaal beschermd worden tegen cyberaanvallen en/of datalekken.

KOSTENEFFICIËNTIE

Telefoniekosten van het bedrijf moeten verminderen of in ieder geval stabiel blijven.

MAATWERK

Om bereikbaarheid te garanderen is maatwerk vaak vereist. MaXXus onderscheidt zich met name door de maatwerkoplossingen die er binnen veel  branches reeds zijn ontwikkeld. Nog geen maatwerk oplossing voor handen? Dan gaan we graag de uitdaging aan!

MaXXus ontzorgt

MaXXus is specialist op gebied van Cloud ICT & Telefonie diensten waarbij de behoeften en wensen van onze klanten centraal staan. Uw vaste contactpersoon is verantwoordelijk voor het eerste contact, advies en de voortgang van de klantrelatie. Onze Managed Services worden als bouwstenen aangeboden en elke bouwsteen heeft een vaste all-in maandprijs. Zo weet u op voorhand welke vaste kosten onze diensten met zich meebrengt, dus geen onverwachte en daarmee onvoorziene hoge extra kosten. Wij luisteren, adviseren, ontzorgen en helpen u graag op weg naar de voor uw organisatie ideale ICT & Telefonie omgeving, 

Benieuwd wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen?

Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan of stel uw vraag.

4 + 10 =