Cloud

Atos-Unify heeft onlangs OpenScape Business Versie 3 vrijgegeven. De nieuwe versie biedt onder andere verbeteringen op het gebied van beveiliging, toekomst vaste technologische ontwikkelingen, extra UC functionaliteiten, videostreaming en optimalisatie voor het koppelen van CRM omgevingen.

OpenScape Business is een All-in-One-UC oplossing die communicatie op een unieke wijze vereenvoudigd. Gebruikers ontvangen spraak, presence, mobility, collaboration en naadloze integratie met kantoor- en mobiele applicaties. Een van de belangrijkste verbeteringen van OSB Versie 3 is de introductie van nieuwe toekomst vaste technologie. De upgrade komt in 3 eenvoudige fases ter beschikking:

  1. Software update Versie 3, per direct beschikbaar op alle systemen. Na deze upgrade bent u klaar voor de toekomst en voldoet uw omgeving aan alle benodigde beveiligingseisen. Met Versie 3 bent u klaar om direct of in de nabije toekomst eenvoudig te integreren naar een volledige UC-oplossing, zodat uw medewerkers uw klanten nog beter van dienst kunnen zijn.

  2. Nieuw moederbord X8 systemen, per direct beschikbaar. Met het nieuwe krachtige moederboard Zit de UC boostercard geïntegreerd, waardoor alle UC mogelijkheden nog beter en stabieler functioneren. Daarnaast biedt het moederboard met name snellere CPU prestaties.

  3. Eind Q1 2021 nieuw moederboard voor alle overige systemen binnen het OpenScape Business portfolio.

Thuiswerken met Versie 3

OpenScape Business V3 biedt verschillende mogelijkheden om nog eenvoudiger vanuit huis te werken. Verbeteringen voor Unified WebRTC- gebaseerde telefonie en UC Client, headset control voor Jabra en Poly en een nieuwe API die extra functies biedt voor UC Suite. Vraag onze medewerkers naar de mogelijkheden!

Meer weten wat MyPortal@work voor u kan betekenen? Zie MyPortal@Work.

Helaas betekent een upgrade naar Versie 3 ook het einde van De verouderde fraaie lijn OptiPoint TDM en IP toestellen. Met de upgrade naar versie 3 worden deze toestellen niet meer ondersteund op de nieuwe OpenScape Business omgeving. Atos-Unify heeft een aantal mooie upgrade gelanceerd waarbij de nieuwe lijn CP toestellen tegen gereduceerd tarief kunnen worden afgenomen. Wij adviseren u graag wat de mogelijkheden zijn om een upgrade te realiseren!

Met alle ontwikkelingen die nu gaande zijn rond het Corona virus komen er steeds meer vragen voor thuiswerkplekken. MaXXus kan voor alle telefonie oplossingen een goede thuiswerkplek inrichten.

MVoice Axeos (XL)
Voor organisaties met een Axeos oplossing is er nu de eerder gecommuniceerde thuiswerkoplossing met de Axeos Cloud oplossing. Daarnaast is er ook Mobiele Client beschikbaar om alle gesprekken via deze app op een smartphone te ontvangen.

Xelion
Gebruikers van onze Xelion Cloud oplossing zijn vaak al volledig “thuiswerk” klaar doordat er gebruik gemaakt wordt van de Xelion App op de laptop of PC. Mocht Xelion nog niet gebruikt worden in combinatie met de Smartphone dan kunnen we gebruikers eenvoudig en snel voorzien van de juiste inloggegevens . De mobiele App van Xelion is inclusief en met deze fraaie oplossing is elke gebruiker direct onderdeel van de telefonie omgeving!

Unify
Wanneer gewerkt wordt met een Unify OpenScape Business oplossing is het eenvoudig mogelijk om met de MyPortal ToGo App zakelijke gesprekken op de Smartphone te voeren. Daarnaast is er een MyPortal@work softphone oplossing beschikbaar die vanuit huis gebruikt kan worden.

Circuit
Circuit is uw werkplek in de Cloud. De enige oplossing die van vrijwel elke zakelijke app of elk communicatiesysteem een broedplaats voor samenwerking maakt in het hart van uw bedrijf. De implementatie gaat razendsnel en de integratie is heerlijk simpel. En de kosten per gebruikerslicentie zijn ook nog eens laag. Met Circuit krijgt u de operationele en financiële flexibiliteit die uw bedrijf nodig heeft. Nieuwsgierig wat Circuit voor uw organisatie kan betekenen?  klik hier!

Voor meer informatie bel 070 3076600 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan kunnen we ook advies geven over VPN verbindingen en headsets.

Wij wensen iedereen veel sterkte in deze hectische tijden!


Circuit is uw werkplek in de Cloud. De enige oplossing die van vrijwel elke zakelijke app of elk communicatiesysteem een broedplaats voor samenwerking maakt in het hart van uw bedrijf. De implementatie gaat razendsnel en de integratie is heerlijk simpel. En de kosten per gebruikerslicentie zijn ook nog eens laag. Met Circuit krijgt u de operationele en financiële flexibiliteit die uw bedrijf nodig heeft. Nieuwsgierig wat Circuit voor uw organisatie kan betekenen...........bel voor een gratis account of demonstratie met 070 307 66 00! 
 

Waarom Circuit gratis uitproberen? Uw gratis circuit omgeving is reeds inclusief:

  • 100 gebruikers, 1GB Cloud opslag, 3 gebruikers per conference gesprek (spraak & video)
  • Chat, Scherm delen, Bestanden delen, Gasttoegang, Gemeenschappen, Privégesprekken
  • (Mobiele) App voor Iphone, Ipad, Android, Google Chrome- Internet Explorer- Firefox Browser

De huidige coronacrisis neemt steeds grotere vormen aan. De roep en vraag om thuis te kunnen werken neemt toe. Klanten met een MVoice Axeos telefonie omgeving kunnen vrij eenvoudig gebruik maken van de thuiswerkoplossing die deze oplossing te bieden heeft!
Onze geavanceerde Axeos oplossing biedt een thuiswerk oplossing i.c.m. met uw mobiele en/of huis telefoon en heeft de onderstaande functionaliteiten:

Thuiswerken met MVoice Axeos (XL)

• Ontvangen van oproepen
• Uitgaande gesprekken via het zakelijk nummer
• Gesprekken doorverbinden
• Status weergave van collega’s (bezetlampenveld). De gegevens worden getoond via het Axeos webinterface.
• Wachtrij oproepen ontvangen. U kunt zich aan en afmelden bij de wachtrij via het Axeos webinterface
• U kunt zelfs gesprekken opnemen, dus eigenlijk alle functies die op kantoor beschikbaar zijn.

Wanneer u gebruik wilt maken van deze thuiswerkoplossing kunt u contact opnemen met MaXXus op 070 307 66 00. Eenvoudiger is om ons online aanvraagformulier in te vullen. Onze specialisten kunnen dan zo snel mogelijk voor u aan de slag om de thuiswerkoplossing voor uw omgeving te implementeren.

Aanvraagformulier MVoice Axeos thuiswerken


Wil je als onderneming efficiënter werken en op den duur meer geld besparen? Waarom integreer je dan jouw CRM-systeem niet met uw telefonie omgeving? De nieuwe technologieën zorgen voor vervaging tussen telecom, personal computing en CRM-systemen. Daarnaast hebben we te maken met verschillende devices voor verschillende toepassingen, zoals mobiel, tablet en natuurlijk de cloud. Juist om deze ontwikkelingen biedt Xelion de juiste voordelen door het CRM-pakket te integreren met telefonie.

Verbeterd Management
De koppeling tussen Xelion en een CRM-pakket beheert de interactie met klanten en onder andere de accountmanagers, verkoop en/of de klantenservice. Bij een inkomend gesprek wordt het gesprek namelijk direct geregistreerd. Het is bovendien ook een stuk beter voor het milieu want het scheelt weer een hoop handgeschreven notities.

Snellere telefoongesprekken
Veel MKB-ondernemers kennen het vast wel: weinig tot geen tijd. Tijd is geld, maar een goed relatiebeheer met klanten en/of leveranciers kost eenmaal tijd. Relatiebeheer wordt bovendien steeds belangrijker en de verwachtingen worden steeds hoger vanuit de kant van klanten en leveranciers. Door de integratie komt er een pop-up en is direct zichtbaar wie je aan de lijn hebt met de juiste klantgegevens. Zo is het mogelijk om vanaf het begin een positieve interacties tussen werknemers en klanten mogelijk te maken.

Altijd en overal bellen
Iedere keer een telefoonnummer opzoeken van klanten of leveranciers of opslaan in jouw privé telefoon is verleden tijd. Met de applicatie van Xelion zoek je de klant op en bel direct, waar je ook bent.

VoIP bellen zorgt voor een betere klantervaring
Uiteindelijk biedt een integratie een betere klantervaring. Er kan bijvoorbeeld beter ingespeeld worden op de behoefte van een klant, de klant kan bij een inkomend gesprek direct worden aangesproken met naam enzovoorts. Dit allemaal doordat de juiste achtergrondinformatie al beschikbaar is. Medewerkers van bijvoorbeeld de klantenservice kunnen CRM-integraties ook gebruiken door eerdere problemen in één oogopslag door te nemen. Dat leidt tot minder wachttijd, kortere gesprekken en meer klanttevredenheid.