Hilversum, 8 juni 2011 – De bereikbaarheid van huisartsen in Nederland is nog steeds onder de maat, toont  een recent onderzoek en rapport van de Inspectie van de Gezondheidszorg (mei 2011) aan. De Inspectie stelt niet alleen  dat de bereikbaarheid onvoldoende is, maar ook dat de situatie ten opzichte van 2008 amper is verbeterd. Om huisartsen te helpen hun bereikbaarheid te verbeteren, is er nu een unieke bereikbaarheidstest van Maxxus Communications.

 

De Maxxus Bereikbaarheidstest helpt huisartsen inzicht te krijgen in hun bereikbaarheid en legt bloot waar deze tekortschiet. Na een periode van intensief en  volledig geautomatiseerd monitoren van de bestaande telefonie-omgeving, ontvangt de deelnemende huisarts een rapport op basis waarvan concrete vervolgstappen kunnen worden bepaald. Vaak wordt er dan besloten om de werkwijze aan te passen of om de telefonievoorziening te moderniseren.


“Onze bereikbaarheidstest heeft zich al vele malen bewezen”, aldus Ron Raaphorst, directeur van Maxxus. “Huisartsen zijn vaak verrast door de resultaten en het zet ze op scherp. Op basis van de testrapporten hebben wij al vele huisartsen mogen adviseren over aanpassingen van hun bereikbaarheid. Ze zijn onvoldoende bekend met de mogelijkheden van moderne telefooncentrales zoals het SV8100 platform van NEC. Met dit systeem hebben wij voor alle denkbare scenario’s en processen de best passende oplossing kunnen realiseren waarmee we de bereikbaarheid van onze klanten voor gewone en spoedoproepen hebben weten te optimaliseren”.


De Maxxus Bereikbaarheidstest is geheel vrijblijvend en kosteloos en kan aangevraagd worden via Bereikbaarheidstest

het nieuwe werken

Meer weten?

bel maxxus

Naar alle contact gegevens

facebook maxxus twitter maxxus linkedin maxxus youtube mo

MaXXus wijst u graag de weg!

Copyright 2016 | Alle rechten voorbehouden | Privacy, Cookies en Disclaimer