Hoort u wel eens deze zin als u een bedrijf belt: “voor kwaliteitsdoeleinden kan dit gesprek worden opgenomen” . Grote kans dat u dit wel kent omdat steeds meer instanties hiermee werken. Wat minder bekend is, is dat er nog veel meer wordt opgenomen aangezien het doen van zo’n mededeling in Nederland helemaal niet verplicht is.

Heel veel MKB bedrijven en grote ondernemingen nemen op belangrijke plekken in de organisatie de gesprekken al op. Denk daarbij aan supportgesprekken, onderhandelingen, salesgesprekken en simpelweg de gesprekken die bij de receptie binnenkomen. Het opnemen van telefoongesprekken kan ook uw organisatie verbeteren, omdat het inzicht geeft in een stuk belangrijke communicatie naar uw klanten of omdat het uit oogpunt van beveiliging een goed idee is.

De oplossingen die geboden kunnen worden om het opnemen van telefoongesprekken mogelijk te maken zijn er al vanaf één enkele telefoon tot aan systemen voor honderden lijnen.opnemen gesprekken Vidicode in Zoetermeer heeft bijvoorbeeld net een nieuwe versie van de Call Recorder VoIP uitgebracht die geschikt is om van veel VoIP toestellen de gesprekken eenvoudig op te slaan direct op de PC. Dat kan gewoon van één toestel, maar ook van 2,3 of 4 lijnen. Daarnaast is er bijvoorbeeld de Call Recorder APRESA, die van allerlei soorten telefooncentrales al het verkeer kan opnemen of, indien dat gewenst is, alleen bepaalde toestellen of nummers.

 

Kortom, laat u eens informeren wat het opnemen van telefoongesprekken voor uw organisatie kan betekenen, want een gesproken woord hoeft tegenwoordig niet meer vluchtig te zijn.

het nieuwe werken

Meer weten?

bel maxxus

Naar alle contact gegevens

facebook maxxus twitter maxxus linkedin maxxus youtube mo

MaXXus wijst u graag de weg!

Copyright 2016 | Alle rechten voorbehouden | Privacy, Cookies en Disclaimer