De afgelopen jaren hebben we kunnen constateren dat er enorme sprongen vooruit zijn gemaakt in en rondom zakelijke telefonie oplossingen. Ineens zijn traditionele telefooncentrales ouderwets (dus niet meer van deze tijd) en pretendeert bijna elk bestaand of nieuw ICT bedrijf dat ze verstand hebben van deze soms lastige materie; “optimaal zakelijk telefoneren”. Google eens op de term “telefooncentrale” en u vindt oneindig veel links naar mogelijke aanbieders voor een nieuwe telefonie omgeving. De één verwoord het nog fraaier dan de ander en kreten waar u mogelijk nog nooit van heeft gehoord passeren eenvoudig de revue.

Naast al deze informatie welke u simpel en eenvoudig kunt vinden op het internet wordt u ook nog eens dagelijks geïnformeerd, door vaak pusherige en soms vervelende call center medewerkers. Met een enorme overredingskracht weet de daarvoor opgeleide persoon u te overtuigen hoe eenvoudig een overstap te maken is naar een nieuwe, fraaie en kostenbesparende telefonie oplossing. Alleen even een telefonisch akkoord en u kunt binnen een mum van tijd genieten van lagere tarieven en een nieuwe telefonie omgeving. Helaas blijkt pas achteraf dat dit in de praktijk niet zo eenvoudig te realiseren is! Het kwaad is vaak al geschied en u zit met de gebakken peren en bent niet goed bereikbaar.

MaXXus heeft een team van professionals die hun sporen al ruimschoots hebben verdiend in de wereld van telefonie. In ons team is kennis en kunde van ruim 25 jaar telefonie ontwikkeling aanwezig. Misschien is uw telefoonsysteem wel helemaal niet zo ouderwets als men zegt en kunnen we eenvoudig een intelligente koppeling maken om te bellen via Internet middels een zogeheten SIP Trunk, tegen voordelige tarieven en zonder hoge investering.

Wat wij zien en merken is dat veel nieuwe aanbieders van zakelijke telefonie oplossingen (met name IT bedrijven) niet overweg kunnen met bestaande traditionele/hybride telefoonsystemen omdat ze daar simpelweg geen kennis in hebben opgebouwd. Uiteraard maken veel bedrijven een overstap naar een Hosted telefonie oplossing uit de Cloud. Ook vanuit MaXXus bieden we hier fraaie mogelijkheden in vanuit ons MVoice portfolio. Maar voordat u zo een stap kunt zetten dienen er heel veel zaken onder loep genomen te worden. Zo maar een greep uit vraagstukken die vooraf goed onderzocht dienen te worden;

 vrouw telefoonhoornsIs er voldoende bandbreedte? Is er een juist netwerk aanwezig voor VoIP? Welke nummers worden er gebruikt en welke nummers moeten er omgezet worden naar de nieuwe Cloud telefonie omgeving? Zijn de nummers wel contractvrij bij de huidige provider? Heeft geen van de nummers een dubbele functie (telefoon- of faxnummer, alarm, xDSL)? Is een combinatie van mogelijkheden op termijn niet voordeliger dan een volledige Hosted telefonieomgeving?

 

Graag helpen wij u een juiste en wel overwogen keuze te maken. Door goed naar u te luisteren en onze kennis en kunde optimaal in te zetten, realiseren we het juiste pakket voor uw communicatievraagstuk. Daardoor zijn ook in één keer de kosten duidelijk. Geen verrassingen achteraf dus. U heeft een unieke onderneming die u met zorg heeft opgebouwd, daar hoort een kwalitatief hoogstaande telefonieoplossing van MaXXus bij. Bel vandaag nog voor een afspraak met één van onze professionals op 070 307 66 00.

het nieuwe werken

Meer weten?

bel maxxus

Naar alle contact gegevens

facebook maxxus twitter maxxus linkedin maxxus youtube mo

MaXXus wijst u graag de weg!

Copyright 2016 | Alle rechten voorbehouden | Privacy, Cookies en Disclaimer