What is CloudCT

MVoice Hosted telefonie breidt uit met Cloud CTI What can CloudCTI do for you?MVoice M

What is CloudCTI?Wat is Cloud CTI? MetComputer Telephony Integration (CTI) software connects your business phone system and your contact database (CRM or ERP-applications). Computer Telephony Integration (CTI) wordt een koppeling gemaakt tussen uw zakelijke telefonie omgeving en uw contactgegevens database (CRM of ERP-toepassingen). Thanks to this technology, you can set up a call from any application on your desktop with a single key press. Deze geavanceerde koppeling maakt het mogelijk om vanuit elke applicatie, met een enkele druk op de toets, een telefoongesprek te starten. In addition, contact info is presented on incoming calls and with one mouse click the related contact record pops up. Daarnaast wordt bij inkomende oproepen contactinformatie gepresenteerd in een meldingsballon op uw scherm en kunt u met één muisklik de bijbehorende klantkaart openen. CloudCTI only requires lightweight desktop software.

MVoice Cloud CTI is er in twee varianten. De simpelste MVoice variant is Click-To-Dial waarmee op een efficiënte manier nummers gekozen kunnen worden. Met het uitgebreidere MVoice Recognition and ScreenPop kunnen er automatisch klantgegevens van de beller worden getoond.

Many businesses are missing out on the features that Computer Telephony Integration can offer:Benefits

 

Voordelen Cloud CTI toepassingen

Door de integratie van telefonie en de klantendatabase worden allerlei dagelijkse handelingen geautomatiseerd en daardoor sneller en met minder fouten uitgevoerd. Dit levert verschillende voordelen op voor de gebruiker:

Efficiency. You can setup a call much faster if you just have to click the contact on your screen.

Efficiëntie. Customer friendliness. Customers will prefer a supplier that can help them quickly and efficiently.Telefoongesprekken en de verwerking ervan gaan vele malen sneller indien niet herhaaldelijk naar de naam van de beller moet worden gevraagd. Alle gewenste gegevens van de beller worden automatisch in de CRM of ERP applicatie opgezocht waardoor het gesprek sneller en beter gevoerd kan worden. Ook bij doorverbinden.

Klantvriendelijkheid.Telefonisch contact is het belangrijkste visitekaartje voor elke organisatie. Een snelle en doeltreffende afhandeling van een telefoongesprek wordt door elke relatie
opgemerkt en op prijs gesteld. Telefonische bereikbaarheid is een belangrijk criterium bij de beoordeling van een organisatie door klanten.

Bedrijfsproces. Medewerkers en afdelingen die telefonisch relaties te woord staan kunnen gemakkelijk fouten maken in de verwerking van telefonische opdrachten en het verwerken van telefonisch verkregen informatie. Door de automatische koppeling met gegevens in de database worden deze fouten voorkomen. Zo worden bijvoorbeeld terugbelberichten altijd voorzien van het juiste telefoonnummer en telefonisch aangenomen orders direct en met de juiste gegevens verwerkt.

 

Cloud CTI iets voor uw organisatie?

Cloud CTI (Click to Dial) is al leverbaar vanaf € 1,00 per gebruiker. Graag nodigen wij u uit in onze showroom, waar we Cloud CTI live kunnen demonstreren. Ook bieden we de mogelijkheid om Cloud CTI een maand lang gratis te testen in uw vertrouwde omgeving. Neem contact met MaXXus op 070- 307 66 00 voor verdere informatie.

het nieuwe werken

Meer weten?

bel maxxus

Naar alle contact gegevens

facebook maxxus twitter maxxus linkedin maxxus youtube mo

MaXXus wijst u graag de weg!

Copyright 2016 | Alle rechten voorbehouden | Privacy, Cookies en Disclaimer